søndag 20. mai 2012

Om sol, filleryer og vimplar

Det er lenge sidan sist.
Lenge sidan sola har vist seg.
Og lenge sidan eg har blogga.
Kan hende er eg ein sol-bloggar?


For no er sola her - og no er eg her. Og endeleg kan filleryene hengast ut til lufting. Vimplane tykkjer det er stas med selskap. Ser du godt etter, kan du sjå at dei smiler!


Har du også lyst å hekle slike fine, fargerike vimplar, finn du oppskrifta (på dansk - men lett forståeleg) hjå Karen Klarbæk. I oppskrifta er vimplane berre tredd på ei snor. Eg har hekla vimplane saman, men det gjer du som du vil med.

Og du... Nyt sola!

2 kommentarer:

Billa Blå sa...

And she's back! Til mi store glede! Det ser berre så idyllisk ut der som ingen kunne tru at nokon kunne bu! :) Eg har funne fram hengekøya og satsar på å få hengt den opp i dag. Trur den smiler òg etter MONTHS vekkgøymd i eit skap på lemmen.

Vibeke sa...

du gjør meg alltid glad som sola med dine koselige kommentarer og innlegg : )

spent på om du har laget noe keramikk i den siste tiden?

go'klem
vibeke