torsdag 5. mai 2011

Ny identitet...

Etter å ha blogga som susaravgarde ei god stund,
har eg no bestemt meg for å byte namn og adresse.

Årsaka er enkelt - eg likar rett og slett det nye namnet
Tistel & Tue
betre enn det gamle.

Som oppstartsinnlegg kjem her ein idè eg har delt før
- men eg tykkjer den er like god enno, eg...

Eit lite kubbelys med koseleg beskjed kan
lyse opp kvardagen.

Fin venninne-presang,
eller morgonhelsing til kjærasten din...

Brukar du lys av 100 % stearin får du fin blondekant
på toppen av lyset også.

Bruk ei DYMO-maskin,
eller skriv ein liten beskjed for hand.

Koselig - og veldig enkelt!

1 kommentar:

Patina-H sa...

Heisan og tillukke med nye bloggen :) Artig navn ! Og ein veldig fin og enkel idé du kjem med, no når eg endeleg har fått tak i ei dymomaskin :) Juhuuu !! God helg :)